Service & Onderhoud

Onderhoudsregisseur Stadlander

Sinds 2015 zijn wij één van de drie vaste onderhoudsregisseurs. Voor cicra 5.000 woningen in gemeente Bergen op Zoom verzorgen wij het onderhoud.
Opdrachtgever
Stadlander

 Over Stadlander

Stadlander is een middelgrote woningcorporatie met circa 15.000 woningen in West-Brabant en op Tholen. Het vastgoed varieert van eengezinswoningen tot appartementencomplexen.

Duurzame samenwerking

Al meer dan vijftien jaar werken wij samen met Stadlander. Waar onze samenwerking in eerste instantie projectmatig was, zijn wij sinds 2015, samen met twee andere partijen, vaste onderhoudsregisseur. Dankzij een sterke horizontale ketensamenwerking met Van Wijnen & Huysmeesters kunnen we het onderhoud efficiënt en gecoördineerd uitvoeren.

Om Stadlander als onderhoudsregisseur optimaal te kunnen ontzorgen, hebben we in samenwerking met onze vaste installatiepartner P. Jansen Installatietechniek Woondiensten Plus opgericht. Vanuit deze organisatie verzorgen wij voor 4.500 tot 5.000 woningen in de gemeente Bergen op Zoom het dagelijks onderhoud (storingen, reparaties en calamiteiten), mutatieonderhoud en het realiseren van binnen pakketten zoals badkamers, keukens en toiletten. Dankzij deze verticale ketensamenwerking met gespecialiseerde partners garanderen wij dat onderhoud en installatiewerk altijd professioneel, betrouwbaar en van hoge kwaliteit worden uitgevoerd.

Prestatiegericht onderhoud

Onze samenwerking is transparant en resultaatgericht ingericht. We werken op basis van een raamovereenkomst voor vijf jaar, die per 1 januari 2024 is verlengd. Door het gebruik van een prijzenboek hebben we duidelijkheid en zekerheid over loonkosten, materiaalkosten en de storingsdienst.

Alle afspraken over prestaties en kwaliteitsniveaus zijn vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA). De resultaten worden continu gemonitord met Kritieke Prestatie Indicatoren (KPI’s) op vijf resultaatgebieden: klanttevredenheid, ketensamenwerking, procesoptimalisatie, financiën en duurzaamheid/MVO. Klanttevredenheid staat hierbij centraal. Dankzij dashboards en periodieke evaluaties zijn de prestaties volledig inzichtelijk en objectief meetbaar.

Geoliede service afdeling

Onze serviceafdeling bestaat uit een vast team van ervaren vakmensen dat specifiek voor Stadlander werkt. Binnen dit team zijn aparte ploegen voor dagelijks onderhoud, mutatieonderhoud en binnenpakketten. Het voordeel van een vast team is dat onze medewerkers zowel de bewoners als het vastgoed goed kennen. Hierdoor kunnen zij efficiënt werken en een belangrijke signalerende rol vervullen, zowel technisch als sociaal.

Buiten kantooruren is onze storingsdienst 24/7 bereikbaar bij calamiteiten.

Soepel, betrouwbaar en toekomstbestendig onderhoudsproces.

De samenwerking met Stadlander kenmerkt zich door vergaande ontzorging. Stadlander houdt zelf nog slechts enkele opzichters; wij verzorgen de voor- en eindinspecties, inclusief de communicatie met bewoners. Zo wordt een soepel, betrouwbaar en toekomstbestendig onderhoudsproces gegarandeerd.

Op zoek naar een partner die het onderhoud van vastgoed volledig uit handen neemt?

Onze vestigingen hebben ieder een eigen afdeling service en onderhoud. Daarnaast hebben we verschillende satellieten/dependances gunstig gelegen in ons werkgebied, zo garanderen we volledige dekking in Zuidwest Nederland. Voor alle takken geldt dat ons serviceproces grotendeels gestandaardiseerd is. Zo werken we met vaste protocollen voor intake, planning en uitvoering, maar houden we rekening met specifieke wensen van opdrachtgevers.

Meer informatie? Neem contact met ons op»

15+ jaar
Duurzaam samenwerken
ca. 5.000
Woningen in onderhoud
8,4
Klanttevredenheid reparaties