Met de bewoners
Mede door de periode van het jaar is het voor de bewoners een ingrijpende gebeurtenis. Daarom is het belangrijk dat de bewoners goed en tijdig geïnformeerd worden over de werkzaamheden, wat we van hen verwachten, wat zij van ons kunnen verwachten en de te verwachten overlast. Deze communicatie vind plaats door middel van bewonersbrieven, huisbezoeken en een duidelijke onderhoudskalender. Zo weten bewoners bij wie ze terecht kunnen met vragen en wat er wanneer gaat gebeuren.
Een goede voorbereiding zorgt voor een vlot verloop van de uitvoering, niet alleen door ons maar ook door de bewoners. Om de werkzaamheden goed te kunnen verrichten vragen wij bijvoorbeeld aan de bewoners om circa 1,5 meter van het raam vrij te maken van meubels en dergelijke. Ook vragen we de raamdecoratie zoals potten, vazen en gordijnen te verwijderen. Om de bewoners een handje te helpen bij het opruimen van hun woning en tuin organiseren we samen met Woningstichting Woensdrecht een opruimdag. Hierbij plaatsen we een container in de straat waar bewoners onder andere meubels, raambekleding, sanitair, tuinmeubels, fietsen, hout, metaal en kunststof in weg kunnen gooien.