‘We scoorden een 8,6’
De klant, die bewoner telt! Een mooi voorbeeld dat al snel voorbij komt is de renovatie van flat Gageldonk. De Kok Bouwgroep deed die klus terwijl de bewoners gewoon in hun appartementen bleven en nauw bij het project betrokken werden. Om te weten of De Kok Bouwgroep en Stadlander op het goede spoor zaten werd de klanttevredenheid gemeten. “We scoorden een 8,6. Dan hebben we het heel goed gedaan.” De Kok Bouwgroep heeft een eigen woonconsulent. Die er speciaal is om met bewoners te praten en overleggen. Zo zijn de lijntjes tussen de vaklieden en huurders heel kort.
Maar inmiddels doen Stadlander en De Kok Bouwgroep meer samen. De aannemer bouwt in opdracht van Stadlander ook nieuwe woningen, zoals momenteel Onder de Populier. Waar Stadlander vroeger bedacht wat er gebouwd moest worden en een aannemer dat maar had te doen, gaat het nu totaal anders. De Kok tekent het plan en voert het uit, heeft alles in eigen hand. Een vernieuwende aanpak! “We leggen alles bij de aannemer weg, het is aan hen om met een zo goed mogelijk product te komen binnen bepaalde kaders. Het gaat niet per se om de laagste prijs. Meer om Best Value. Dat vraagt veel van een partner als De Kok Bouwgroep.”