Met verschillende woningcorporaties hebben wij Ketensamenwerkingen voor het onderhoud. Door het afstemmen en optimaliseren van onze processen kunnen we onze dienstverlening richting onze opdrachtgevers én de bewoners steeds verder verbeteren.
Een voorbeeld van een optimalisatie is de mogelijkheid tot het digitaal koppelen van systemen. Sinds 2017 is een digitale koppeling mogelijk tussen ons systeem en dat van woningcorporaties. Reparatieverzoeken verlopen hierdoor reparatieverzoeken geautomatiseerd en digitaal. Van het versturen van opdrachtbonnen, statusinformatie tot de facturering. Om nog beter digitaal samen te kunnen werken zijn we in Oktober 2022 zijn we overgegaan op een nieuw cloud based software pakket van Exact, Exact Online Bouw.
Met Exact Online Bouw kunnen we ook data verzamelen, waardoor we realtime inzicht hebben in onze prestaties. Het uiteindelijke doel is om met data het onderhoud te voorspellen en onze processen hierop in te richten. Zo plegen we onderhoud en verlenen we service op de momenten dat het daadwerkelijk nodig is